معاونت پژوهش مدرسه شهیدین (ره) گزارش برنامه روزهای خوب پژوهش ویژه پایه ۳ تا ۶ در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸ - ۱۳۹۷ را منتشر کرد. در این گزارش آمده است:

با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) برنامه متمرکز پژوهش پایه های سوم تا ششم با عنوان «روزهای خوب پژوهش»، همچون سال های گذشته در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸ - ۱۳۹۷ نیز برگزار گردید.

این برنامه که از بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۳۹۷/۸/۲۳ و با حضور پرشور طلاب محترم مدرسه برگزار شد، تا غروب روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۷/۸/۲۴ و به مدت دو روز ادامه یافت و در خلال آن، طلاب به صورت متمرکز به پژوهش و تکمیل مقاله علمی خود پرداختند.

افتتاحیه این برنامه در روز چهارشنبه برگزار گردید و ضمن اهدای جوایز برگزیدگان دوره قبلی، حجت الاسلام و المسلمین رضا محمدی نکاتی را در زمینه اهمیت و نقش پژوهش در زندگی علمی طلاب محترم بیان کرده و تذکراتی را در زمینه برگزاری بهتر و منظم تر این برنامه یادآور شدند.

پس از مراسم افتتاحیه، طلاب پایه های سوم، پنجم و ششم جهت انجام پژوهش زیر نظر اساتید مشاور به محل های تعیین شده مراجعه کردند و طلاب پایه چهارم با توجه به آغاز فعالیت پژوهشی خود در موضوع فقه، جهت شرکت در جلسه توجیهی در محل مشخص شده گرد هم آمده و از رهنمودهای حجة الاسلام و المسلمین محمدحسین خدامی بهره مند شدند. پس از این جلسه، طلاب پایه چهارم به جمع دیگر طلاب ملحق و به انجام فعالیت های پژوهشی مشغول شدند. این روند در دو نوبت صبح و عصر روز پنج شنبه نیز ادامه یافت.

جهت اطلاع از جزئیات برنامه به این صفحه مراجعه کنید.

چند تصویر از برگزاری برنامه:

 

 

 

 

 

 

نظر شما ۰ نظر

captcha
Clock second-hand Clock minute-hand Clock hour-hand
جمعه
۱۰ فروردين ۱۴۰۳
۱۹ رمضان ۱۴۴۵
2024 March 29