امام خمینی (ره):

همانطور كه تحصيل يك تكليف است، تبليغ بالاتر است از او؛ تحصيل مقدمه تبليغ است، مقدمه انذار مردم است.

صحيفه امام ج15ص414

 

مقام معظم رهبری:

درس هم كه مي‌خوانيم، براى اين است كه بتوانيم پيام الهى را ابلاغ كنيم، برسانيم؛ حالا چه در زمينه‌ى معارف دينى، چه در زمينه‌ى احكام دينى، چه در زمينه‌ى اخلاق الهى. ببينيد امروز تبليغ در دنيا خيلى نقش پيدا كرده است و هميشه همين جور بوده است. قبلاً اين ابزارها نبود؛ اين ارتباط‌هاى نزديك نبود. ما معمّمين يك امتياز داريم كه تبليغ روياروى و چهره ‌به ‌چهره مي‌كنيم. اين يك كار بى‌نظيرى است كه هيچ چيزى جاى اين را نمي‌گيرد؛ منبر رفتن، با مردم حرف زدن. اين، از ساير شيوه‌هاى تبليغ، از جهاتى كارسازتر است - آن جهات هنرى و غيره، آن‌ها هم در جاى خود لازم است - اما اين يك تأثيرى دارد، يك خلأئى را پر مي‌كند كه ساير دستگاه‌ها و شيوه‌هاى تبليغى اين اثر را ندارد. پس تبليغ مهم است و امروز ابزار اساسى است.

1388/9/22 

معاونت تبلیغ مدرسه شهیدین (ره) در اطلاعیه ای اعلام کرد ثبت نام تبلیغ دهه آخر صفر برای مناطق روستایی و شهری کشور (مساجد- هیئات-دانش آموزی- خیمه های معرفت و...) از شنبه اول آبان آغاز شده است و تا دوشنبه 10 آبان ادامه دارد.

از طلابی که خواهان تبلیغ هستند دعوت می شود با توجه به سفر زیارت اربعین طلاب مدرسه، تا قبل از پایان تاریخ فوق برای ثبت نام به معاونت تبلیغ مراجعه نمایند.

 

 

نظر شما ۰ نظر

captcha
Clock second-hand Clock minute-hand Clock hour-hand
جمعه
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
۱۷ شوال ۱۴۴۵
2024 April 26