السلام علیک یا علی بن موسی الرضا  علیه السلام

بدین وسیله به اطلاع می رساند که اردوی زیارتی مشهد مقدس ویژه طلاب سطح یک و فقه و اصول ان شاء الله در بهمن ماه برگزار می گردد.

تاریخ اردو: ۳۰ بهمن الی ۳ اسفند ۱۳۹۶

مهلت ثبت نام متأهلین: از روز شنبه ۱۳۹۶/۱۰/۲ تا جمعه ۱۳۹۶/۱۰/۸ ساعت ۱۲ شب (به مدت ۶ روز با احتساب تمدید مهلت صورت گرفته)

مهلت ثبت نام مجردین: از روز شنبه ۱۳۹۶/۱۰/۲ تا یکشنبه ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ ساعت ۱۲ شب (به مدت ۸ روز با احتساب تمدید مهلت صورت گرفته)

ثبت نام صرفا از طریق سامانه اردو در اتوماسیون مدرسه انجام می شود.

نکته خیلی مهم: ثبت نام در صورت رسیدن به حد نصاب قبل از پایان مهلت مقرر، ادامه پیدا نخواهد کرد. لذا به دلیل محدودیت اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام نمایند.

 

گروه های مجاز به ثبت نام: طلاب سال تحصیلی ۹۷-۹۶ به همراه همسر و فرزندان

تاریخ و ساعت حرکت: دوشنبه ظهر ۳۰ بهمن ماه ساعت ۱۲:۵۰ از راه آهن قم

تاریخ و ساعت برگشت: پنج شنبه ظهر ۳ اسفندماه ساعت ۱۲ از راه آهن مشهد

وسیله نقلیه: قطار

محل اسکان متأهلین: مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت

محل اسکان مجردین: مجتمع فرهنگی اقامتی آفتاب واقع در خیابان بهجت ۲۵

هزینه مجرد: ۶۰ هزار تومان

هزینه بزرگسال: ۹۰ هزار تومان

هزینه ۲ تا ۷سال: ۳۰ هزار تومان

هزینه زیر ۲ سال: بدون هزینه

نوع پرداخت: فقط الکترونیکی حداکثر دو قسطه ( مهلت پرداخت قسط اول : زمان ثبت نام و قسط دوم : حداکثر تا ۱ بهمن)

*         *         *

راهنمای ثبت نام

* حتما از مرورگر گوگل کروم (Chrome) به روز استفاده کنید. دانلود آفلاین آخرین نسخه کروم ۳۲ بیتی   دانلود آفلاین آخرین نسخه کروم ۶۴ بیتی 

۱- ابتدا در بخش اطلاعات شخصی یا پروفایل سایت مدرسه تمام اطلاعات خود را تکمیل فرمایید. یکی از اطلاعات مورد نیاز اطلاعات افراد تحت تکفل در مورد طلاب متاهل است.

۲- بعد از تایید تکمیل اطلاعات به صفحه اصلی اتوماسیون (میزکار) مراجعه کرده و با کلیک روی دکمه اردو به سامانه اردو وارد شوید.

۳- در صفحه اصلی سامانه اردو روی دکمه ثبت نام در اردوها کلیک کنید.

۴- در بخش انتخاب اردو، باید حضور خود را در اردو مشخص سازید که متاهلی یا مجردی است. با انتخاب هر کدام از دو گزینه و کلیک روی دکمه اطلاعات اردوی انتخابی اطلاعات مخصوص به آن گزینه قابل نمایش است.

۵- اگر گزینه متاهل انتخاب شده باشد لیست افراد تحت تکفل نمایش داده می شود و شما می توانید هر کدام را که می خواهید از لیست درخواست خود حذف کنید. برای این کار تیک کنار اسم او را بردارید.

۶- اگر گزینه مجردی انتخاب شده باشد بدون نمایش لیست افراد تحت تکفل که طبیعتا هنوز وجود ندارد، مستقیم روی دکمه مرحله بعد کلیک کنید.

۷- با کلیک روی دکمه مرحله بعد، پیش نمایشی از اردوی انتخابی و مشخصات آن و نیز افراد تحت تکفلی که شما را همراهی خواهند کرد نمایش می یابد. اگر ظرفیت اردو هنوز تکمیل نشده باشد مبلغ نهایی اردو جهت پرداخت نمایش می یابد. انتخاب یکجا یا قسطی بودن با شماست. در صورت تکمیل ظرفیت، پیامی مبنی بر ثبت نام شما در لیست رزرو در پایین صفحه ظاهر خواهد شد که در صورت خالی شدن جا با شما تماس گرفته شده و بعد در صورت پرداخت هزینه ثبت نام نهایی انجام خواهد شد.

۸- با کلیک روی دکمه پرداخت آنلاین به درگاه اینترنتی بانک سامان هدایت می شوید. در این مرحله برای پرداخت یک کارت عضو شتاب لازم خواهید داشت.

۹- بعد از وارد کردن اطلاعات لازم همانند شماره کارت، رمز دوم اینترنتی و سایر اطلاعات با کلیک روی دکمه پرداخت باید در صفحه بعدی که از طرف درگاه بانک است پرداخت را تأیید کنید. با این تأیید انتقال پول انجام می شود و شما به سامانه اردو باز می گردید. 

۱۰- در صورتی که گزینه پرداخت تمام مبلغ را انتخاب کرده و پرداخت موفقی داشته باشید پیام ثبت نام نهایی شما به نمایش در خواهد آمد و دیگر کاری لازم نخواهد بود.

۱۱- در صورتی که پرداخت قسطی را انتخاب کرده و پرداخت موفقی داشته باشید پیام ثبت نام موقت شما در لیست اردو نمایش می یابد و ثبت نهایی منوط به پرداخت قسط دوم در مهلت تعیین شده خواهد بود. اگر پرداخت قسط به موقع صورت نگیرد نام شما از لیست حذف شده و به لیست رزور منتقل می شود و مدرسه تعهدی برای حضور در اردو در قبال این لیست نخواهد داشت.

۱۲- برای پرداخت قسم دوم درآینده کافی است به سامانه اردو مراجعه کرده و در بخش ثبت نام در اردوها روال قبل را تکرار کنید.

 

 

 

نظر شما ۰ نظر

captcha
Clock second-hand Clock minute-hand Clock hour-hand
جمعه
۱۰ فروردين ۱۴۰۳
۱۹ رمضان ۱۴۴۵
2024 March 29