به یاری خداوند و با استعانت از حضرت ولی عصر(عجل الله فرجه) معاونت پژوهش مدرسه شهیدین(ره)، سومین جشنواره شهید بهشتی(ره)  (جشنواره مدرسه ای علامه حلی رحمه الله) را ویژه آثار علمی طلاب مدرسه برگزار می­‌کند.

آثار در چهار سطح علمی زیر ارزیابی می‌شوند:

سطح(۱): پایه اول تا سوم

سطح(۲): پایه چهارم تا ششم

سطح(۳): پایه هفتم تا نهم

سطح(۴): پایه دهم و درس خارج

آثاری که پس از ارزیابی امتیاز لازم را کسب نمایند به جشنواره استانی علامه حلی(ره) ارسال خواهند شد و در ضمن در مراسم اختتامیه سومین جشنواره شهید بهشتی(ره) از صاحبان آثار برگزیده تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

ضوابط جشنواره:

  1. حداكثر سن جهت شركت ۳۵ سال می­‌باشد (متولدین ۱۳۶۸/۱/۱ و بعد از آن).
  2. هر پژوهشگر می‌تواند در هر دوره، حداكثر ۳ اثر خود را برای جشنواره ارسال كند.
  3. آثار باید در قالب مقاله، کتاب یا پایان نامه سطح ۳ در موضوعات علوم اسلامی و علوم انسانی مرتبط با حوزه دین باشد.
  4. «نقش حوزه‌های علمیه در راهبردهای فرهنگ عمومی و دین‌داری جامعه» و «پژوهش و تبلیغ؛ ابزارها و شیوه‌ها» به عنوان موضوعات بخش ویژه جشنواره است و افرادی که در این موضوعات آثار خود را به جشنواره ارسال نمایند از ۵ امتیاز ویژه در ارزیابی آثار و در صورت برگزیده شدن، معادل ۱.۵ برابر جوایز منتخبین بخش عادی جشنواره بهره‌مند خواهند شد.
  5. آثاری که در دوره های قبلی جشنواره علامه حلی(ره) شرکت کرده‌­اند فقط با تغییر محتوایی حداقل ۶۰ درصد، حق شرکت در جشنواره را دارند.
  6. متقاضیان جهت شرکت لازم است در سامانه جشنواره علامه حلی (ssmp.ismc.ir) ثبت­‌نام نموده و فایل پی دی اف آثار خود را در آن سامانه بارگذاری کنند. همچنین لازم است فایل ورد و پی دی اف آثار به معاونت پژوهش مدرسه تحویل داده شود.
  7. آخرین مهلت ثبت نام و بارگذاری آثار ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ می‌­باشد.

 

راهنمای ثبت نام

 

پوستر:

 

 

COM_FARA_COMMENT_YOUR_COMMENT ۰ COM_FARA_COMMENT_COMMENT

captcha