برنامه تابستانی غیر حضوری ثقلین در سال تحصیلی 94 - 1393، از سوی آموزش تکمیلی فقه و اصول مدرسه شهیدین (ره) اعلام شد.

در اطلاعیه ای که بدین منظور منتشر شد، آمده است:

با توجه به ضرورت تبلیغ و همچنین توافق صورت گرفته با اعضای محترم دوره، برنامه تابستانی در سال جاری برای تمام اعضای دوره فقه و اصول (سطح و خارج) به صورت غیر حضوری به شرح ذیل برگزار می گردد.

1. مطالعه دقیق کتاب «الفصول المهمة فی تألیف الأمة» نوشته علامه شرف الدین و پاسخ به سؤالات طرح شده به صورت کتاب باز که اعضای دوره، مي بايست کتاب مذکور و سؤالات آن را از سایت مدرسه دریافت نموده و پس از پاسخگویی، تا تاریخ پانزدهم شهریورماه به دفتر دوره فقه و اصول تحویل دهند.

2. كسانی که بعد از ماه مبارک رمضان مشغول به تبلیغ نبوده و در برنامه تابستانی زبان مدرسه نیز شرکت نمی کنند، علاوه بر کتاب فوق، کتاب «شهابی در شب» (خلاصه شب های پیشاور) به برنامه ایشان اضافه می گردد که مي بايست کتاب مذکور و سؤالات آن را از سایت مدرسه دریافت نموده و پس از پاسخگویی، تا تاریخ پانزدهم شهریورماه به دفتر دوره فقه و اصول تحویل دهند.

تذکرات:

1. اعضای محترم دوره در پایان تابستان، گزارشی از فعالیت های تبلیغی خود در حداقل یک صفحه مکتوب نموده و همراه با پاسخ نامه ها به دفتر دوره ارائه دهند.

2. شهریه دوره ثقلین برای کسانی که برنامه را به طور کامل انجام داده اند، به میزان دو ماه شهریه می باشد.

3. بدیهی است که دوره فقه و اصول مدرسه از ادامه خدمت رسانی به کسانی که این برنامه را به طور کامل انجام ندهند معذور است.

فایل word  و pdf کتاب ها و سوالات در پایین همین صفحه قابل دانلود است. جهت خرید اصل کتاب «الفصول المهمة فی تألیف الأمة»، به دفتر آموزش تکمیلی فقه و اصول مراجعه فرمائید.

اطلاعات بیشتر متعاقبا از طریق سایت اعلام خواهد شد.

 

 

COM_FARA_COMMENT_YOUR_COMMENT ۰ COM_FARA_COMMENT_COMMENT

captcha
Clock second-hand Clock minute-hand Clock hour-hand
پنجشنبه
۲۸ Mar ۲۰۲۴
۱۸ رمضان ۱۴۴۵
2024 March 28