معاونت زبان مدرسه شهیدین (ره) اطلاعیه ای به شرح زیر منتشر کرد:

با عرض سلام خدمت اساتید و زبان آموزان گرامی مدرسه شهیدین (ره) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید سعید فطر؛ همانگونه که مستحضرید، برنامه های متداول زبان از ابتدای اسفند سال گذشته به جهت شیوع بیماری کرونا بر اساس دستور العمل های صادره از مقامات دولتی و حوزوی تعطیل و کلاس های مجازی جایگزین آن گردید و از همان زمان از باب پیش بینی احتیاطی برنامه ریزی برای برگزاری گارگاه تابستانی زبان به صورت مجازی آغاز شد تا چنانچه مشکل اجرایی برنامه ها به صورت حضوری ادامه یافت، کار مهم زبان آموزی متوقف نشود و به صورت غیر حضوری ادامه یابد؛ و اکنون بر اساس استعلام های صورت گرفته از مسئولین محترم بهداشتی و حوزوی مشخص شده است که متاسفانه مشکل همچنان باقی است و امکان برگزاری کارگاه آموزشی زبان به خصوص با توجه به فشرده بودن جمعیت در خوابگاه اردوگاه، میسر و مجاز نمی باشد.

آثار، برکات و فواید اجرای حضوری کارگاه زبان - با توجه به سوابق - گرچه فراوان است، اما از باب «ما لا یُدرَک کُله لا یُترَک کُلُه» همگان موظفیم برنامه مهم تابستانی زبان را به صورت غیرحضوری - آن هم با تلاش و جدیتی مظاعف که جبران کننده بخش عمده ای از خسارات عدم حضور باشد - ادامه دهیم، کاری که بحمد الله و توفیقه در اولین روزهای برنامه های حضوری مدرسه، در سایر برنامه های مدرسه آغاز گردید و همچنان ادامه دارد.

از آن جا که می دانیم دوستان عزیز و طلاب محترم مدرسه - همانند مسئولین مدرسه - به برنامه کارگاه زبان اهمیت می دهند و به آثار و فوائد آن توجه دارند، ادله تصمیم اضطراری فوق، فهرست وار ارائه می گردد.

  1. متاسفانه هنوز خطر این بیماری جدی است و بر اساس نظر متخصصان و مسئولان مربوط در حال حاضر هیچ افق روشنی مبنی بر پایان یافتن آن دیده نمی شود.
  2. مسئولان دولتی و حوزوی پیوسته نسبت به پرهیز از هرگونه تجمعی که امکان ابتلاء به بیماری را تشدید می کند توصیه و سفارش می نمایند.
  3. فراهم کردن شرایط بهداشتی لازم برای جلوگیری از ابتلای افراد در محل برگزاری کارگاه با توجه به خصوصیات مکانی به خصوص خوابگاهی آن، بسیار مشکل و یا ناممکن است و امکان ابتلای افراد در زمان برگزاری کارگاه و سرایت بیماری به دیگران به صورت جدی وجود دارد.
  4. سلامتی اساتید محترم که در زمان برگزاری کارگاه همه روزه حدود دو ساعت در خودرو و در کنار یکدیگر سپری می کنند نیز در معرض خطر خواهد بود.

بنابر آن چه گذشت اعلام می گردد که امسال کارگاه تابستانی زبان به صورت مجازی برگزار خواهد شد و جزئیات برنامه، متعاقبا به اطلاع دوستان خواهد رسید.

از خداوند متعال می خواهیم این بلای منحوس هرچه زودتر برطرف شود و توفیق کار بهینه را به همه ما عنایت فرماید.

 

COM_FARA_COMMENT_YOUR_COMMENT ۰ COM_FARA_COMMENT_COMMENT

captcha