بخش دوم فعالیت‌های معاونت تبليغ مدرسه، ارتباط با مبلغان و هماهنگ کردن مکان تبلیغی، برای مبلغان متقاضی مدرسه است. لذا «اطلاع رسانی» و «همانگی اعزام» دو زمینه فعالیت معاونت تبلیغ در این بخش است.

 الف) اطلاع رسانی

اطلاع از اخبار تبلیغی موجب کسب تجربه، ایجاد ارتباطات تبلیغی، شناخت مراکز و فضاهای تبلیغی و امیدواری بیشتر به فعالیت‌های تبلیغی در اثر اطلاع از حجم والای فعالیت‌های موجود در کشور و شناخت نقاط قوت و ضعف می‌شود لذا در فواصل مختلف «اخبار تبلیغی» جمع‌آوری و به طلاب مدرسه از طریق تابلو، پیامک یا ... اطلاع داده می‌شود.

 ب) هماهنگی اعزام

معاونت تبلیغ مدرسه، جزو نهادهای اعزام مبلغ نیست بلکه نقش هماهنگ کننده، رابط و معرف را بین «مبلغان مدرسه» و «اعزام کنندگان» دارد. لذا قبل از ایام تبلیغی با ارسال پیامک، اسامی متقاضیان را دریافت می‌کند و برای اعزام آن‌ها، با گروه‌های تبلیغی مدرسه – که اعزام مبلغان جزو فعالیت‌های آنهاست – هماهنگی لازم را انجام می‌دهد و پس از سفرهای تبلیغی با دریافت گزارش، از طریق پیامک، سوابق تبلیغی ایشان را ثبت می‌کند.

همچنین لباس تبلیغی لازم (عبا، قبا و عمامه) را به صورت امانی و در برخی موارد به صورت فروش با تخفیف، در اختیار مبلغان قرار می‌دهد.

 

COM_FARA_COMMENT_YOUR_COMMENT ۰ COM_FARA_COMMENT_COMMENT

captcha